Sunday, January 26, 2014

Despicable Me 2 - Gru Paper Toy - by Paper-Replika


 photo gruwowj_zpsf9672f01.jpg

From Despicable Me 2 animation, here is Gru, the Good Vilain, in a nice paper toy version created by Indonesian designer Julius Perdana, from Paper-Replika website.

 photo gruwowj0909_zpse79a5ef6.jpg

Da animação Meu Malvado Favorito 2, eis aqui Gru, o Bom Vilão, em uma divertida versão paper toy criada pelo designer indonésio Julius Perdana, do site Paper-Replika.


Link: Despicable.Me.2.Gru.Paper.Toy.by.Paper.Replika


More Despicable Me Paper models related posts:

Despicable Me 2 - Easy-To-Build Minions Paper Toys - by UHU

Despicable Me 2 - Minions Paper Toys - by Little Plastic Man

Despicable Me - Minion Maid Paper Toy - by Black Fold Workshop

Despicable Me 2 - Agnes Paper Toy - by Paper Replika

No comments:

Post a Comment