Monday, November 26, 2012

Folow Me Eyes Slime Monster Paper Model - by Sircaptaintigerotter


Photobucket

Build your own Folow Me Eyes Slime Monster, a nice illusion paper model project created by designer Sircaptaintigerotter and originally posted at Instructables website.


Monte o seu próprio Monstro Slime Folow Me Eyes (Olhos que te seguem), um modelo de papel de ilusão de ótica, criado pelo designer Sircaptaintigerotter e originalmente postado no site Instructables.




Link: Folow.Me.Eyes.Slime.Monster.Paper.Model.by.Sircaptaintigerotter 


More 3D Illusion Paper Models related posts:

Follow Me Head 3D illusion Paper Toys - by E-Abaco / Moillusions

The Zimmer Paradox Papercraft - by Online Wahn - O Paradoxo Zimmer

Drift Battle Cars 3D Illusion Papercraft - by Horirium 

3D Illusion Dog Papercraft - by Dog Trick Academy - Ilusão 3D


No comments:

Post a Comment