Monday, October 24, 2011

Brazilian Abandoned House - Assembled by Bosco

Photobucket

I`m very happy because I saw this nice build of Brazilian Abandoned House , in Forum Em Papier, a great French forum. The assembly is from Bosco, and I think he did a great work, with the light in the small light pole. This little Led lamp is what was missing in the diorama.
Thank you, Bosco, for the assembly and for share this nice image.

If someone build one of my models and want to show your work, I'd be grateful and will publish here on the blog.

Eu estou muito contente por ver a Velha Casa Abandonada postada no grande forum francês "Forum Em Papier". A bela montagem é de Bosco e eu penso que ele fez um grande trabalho, com a iluminação no poste e tudo o mais. Essa lâmpada de Led era o que faltava para dar vida ao diorama.
Muito obrigado, Bosco, pela bela montagem e por partilhá-la conosco.

Se alguém montar algum de meus modelos e quiser mostrar seu trabalho, mande-me as imagens com alguns dados que queira que eu publique junto ao trabalho, que eu posto aqui no blog.


Link to original Bosco`s post: La casa abandonata de Mauther

Link to download the model: Brazilian Abandoned House - by Papermau - Download Now


More Exclusive Models related posts:

Three Bells` Chapel - by Papermau - Capela Dos Três Sinos

Six Simple Little Houses - by Papermau - Seis Casinhas Simples

Medieval Church - by Papermau - Igreja Medieval

No comments:

Post a Comment